Top

Pomoc


Wszelakie pytania dotyczące procesu zakupu biletów/karnetów prosimy kierować na adres mailowy: pomoc.motoarena@makis.pl

 

 Tel. +48 785 161 466 czynny: poniedziałek - piątek 10:00 - 16:00. 

 

Karnety 2020 - Najważniejsze pytania i odpowiedzi


Dlaczego nie mogę kupić karnetu na dowolne miejsce już od 6 listopada?

Pierwsza faza sprzedaży przeznaczona jest dla posiadaczy karnetów z poprzedniego sezonu, którzy chcą zachować swoje miejsce i zakupić na nie karnet na sezon 2020. W drugim etapie uruchomiona zostanie sprzedaż internetowa dla wszystkich zainteresowanych.

W pierwszej fazie sprzedaży tj. okresie zamkniętym, który będzie obowiązywał w okresie od 06.11.2019 do 18.11.2019 roku pierwszeństwo w zakupie karnetów na sezon 2020 będą mieli posiadacze karnetów z poprzedniego sezonu, którzy będą zainteresowani zachowaniem miejsca. Dotyczy kupujących, którzy zdecydują się na zachowanie tego samego miejsca tj. w sektorze i rzędzie jak w sezonie 2019.

Czy jeśli nie przedłużę w pierwszym etapie karnetu to moje miejsce zostanie zwolnione?

Tak. W momencie zakończenia pierwszego etapu wszystkie miejsca , które nie zostały przedłużone zostaną zwolnione i przekazane do otwartej sprzedaży.

Dlaczego sprzedaż w pierwszym etapie trwa tak krótko?

Chcemy dać szansę wszystkim, którzy jeszcze w tym roku chcą zakupić karnet.  Będziemy monitorować sprzedaż w pierwszym etapie i zobaczymy, jakim zainteresowaniem będzie się cieszyła ta forma sprzedaży.

Miałem karnet w sezonie 2019. W przyszłym sezonie chciałem zachować miejsce, ale nie będę mógł sam uczestniczyć. Czy będę mógł zmienić dane na karnecie?

Oferta skierowana jest dla posiadaczy kart wstępu z sezonu 2019 i tylko oni mogą z niej skorzystać. Nie ma możliwości przepisania miejsca na inną osobę

Miałem karnet w sezonie 2019. W przyszłym sezonie chciałem zmienić miejsce. Czy będę mógł to zrobić teraz?

Niestety nie. Dopuszczamy opcję przedłużenia tylko przy zachowaniu danych na karnecie z poprzedniego sezonu.

Dlaczego nie można zrobić przedłużenia za pośrednictwem Internetu i systemu sprzedaży?

Niestety możliwości techniczne nie pozwalają na taką formę przedłużenia. Chcieliśmy wywiązać się z obietnicy danej naszym kibicom stąd taka forma przedłużenia. Zobaczymy jakim zainteresowaniem będzie się ona cieszyła i po jej zakończeniu będziemy podejmowali dalsze decyzje, co do przyszłorocznej sprzedaży.

W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?

W terminie od 06.11.2019 do 18.11.2019 osoby zainteresowane zakupem karnetu w okresie zamkniętym będą mogły to zrobić na dwa sposoby:

  1. Posiadacze karnetów będą musiały przesłać informacje na adres pomoc.motoarena@makis.pl z tytułem: Imię i nazwisko, sektor, rząd, miejsce wraz z informacją w dalszej treści widomości: Przedłużam karnet na sezon 2020. Kupujący celem realizacji powinien podać również do siebie aktualny telefon kontaktowy.
  • W informacji zwrotnej Kupujący otrzyma numer konta wraz z terminem płatności za wskazaną opcję karnetową. W tytule przelewu należy wpisać: KARNET ORZEŁ 2020 – IMIĘ I NAZWISKO, SEKTOR, RZĄD, MIEJSCE.
  • Niedokonanie płatności w terminie oznaczać będzie brak realizacji zamówienia w okresie zamkniętym.
  • Po zaksięgowaniu wpłaty Kupujący otrzyma informacje potwierdzającą zakup Karnetu.
  • Nowe karty obowiązujące w sezonie 2020 będą wydawane w późniejszym terminie. Terminy wydawania kart będą podane przez Klub za pośrednictwem swoich mediów.
  • Kupujący w okresie zamkniętym nie ma możliwości zmiany danych względem danych w sezonie 2019, w tym sektora, rzędu i miejsca.

 

2 . Karnet będzie można przesłużyć osobiście. Przedłużenia można również dokonać bezpośrednio w Centrum Biletów w Atlas Arenie. Ul. Bandurskiego 7. Przy przedłużaniu należy okazać karnet z zeszłego roku i uiścić kwotę wynikającą z wybranej opcji.

 

1. Zablokowana możliwość opłacenia biletu - co dalej?

 

Jeżeli możliwość płatności została zablokowana po nieudanej próbie opłacenia biletu - odczekaj dwie godziny. System automatycznie odblokuje funkcję opłaty.

 

2. Jak założyć konto?

Aby założyć konto w systemie, przejdź na stronę Załóż konto. Będziesz miał do wyboru rejestrację pełną. Charakteryzuje się ona możliwością zakupu biletów oraz /kart kibica/doładowaniem karty/karnetów na wszystkie imprezy, również na te, dla których wymagana jest identyfikacja danych osobowych. 

W obu przypadkach musisz wypełnić wymagane pola oznaczone *. Jeżeli, pominiesz jakąkolwiek pozycję konto nie zostanie utworzone. Jeżeli uzupełniłeś dane i zaakceptowałeś klauzule, wciśnij przycisk Załóż konto. 

Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny, który pozwoli na dokończenie rejestracji. Kliknij w niego - pozwoli to na przekierowanie do strony logowania i wejście na nowo utworzone konto. 

 

3. Nie dostałem linku aktywacyjnego

W sytuacji, gdy podczas rejestracji konta nie został przesłany do Ciebie, na podany adres e-mail link aktywacyjny, wejdź w zakładkę Załóż konto i naciśnij na "Nie otrzymałem linka aktywacyjnego". Musisz wówczas wpisać w wyznaczone pole maila, wykonać zadanie captcha i nacisnąć przycisk Wyślij.

Ponownie na maila otrzymasz link aktywacyjny. 

 

4. Logowanie do systemu

Jeśli dokonałeś już rejestracji konta, przejdź do zakładki Zaloguj się dostępnej w menu głównym. Wpisz w wyświetlonym oknie adres e-mail i hasło. Następnie naciśnij Zaloguj się. Zostaniesz przekierowany na stronę główną z poziomu której możesz wejść w swój profil oraz dokonać zakupu.

 

Uwaga! Jeżeli zostanie wprowadzona nowa klauzula, która jest wymagana, wyświetli Ci się ona po zalogowaniu. Korzystanie z konta będzie możliwe po jej akceptacji.

 

5. Edycja danych

W celu zmiany swoich danych, zaloguj się i przejdź do strony Edycja profilu. W zależności od typu rejestracji, którą wybrałeś (patrz pkt. 1 Jak założyć nowe konto?) będziesz mógł:

a) w przypadku rejestracji pełnej - uzupełnić/zmienić pola dotyczące miejsca zamieszkania

Po dokonaniu potrzebnych modyfikacji wciśnij przycisk Zapisz. Twoje dane zostaną zmienione. 

 

6. Jak kupić bilet?

Zakupić bilet na wybrany mecz możesz bezpośrednio ze strony głównej lub w zakładce W sprzedaży. Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

a) wybierz mecz  - naciśnij na Kup bilet;

b) wybierz sektor - gdy chcesz powrócić do wyboru meczu zaznacz Zrezygnuj z zakupu;

c) wybierz miejsca (można wybrać maksymalnie 10 miejsc) - jeżeli chcesz powrócić do wyboru sektora kliknij Zmień wybrany sektor, w przeciwnym wypadku Przejdź dalej;

d) potwierdź dane osobowe i wybierz rodzaj biletu;

e) wprowadź dane pozostałych osób dla których chcesz zakupić bilet;

f) wciśnij przycisk Rezerwuję i płacę.

Płatności możesz dokonać od razu (Płacę teraz), za pośrednictwem systemu Przelewy 24 lub w późniejszym czasie (Zapłacę później). Wybór drugiej opcji spowoduje, że wszystkie nieopłacone bilety/karty kibica będą widoczne na stronie Moje bilety i umożliwi dokończenie transakcji w późniejszym czasie.  Po siedmiu dniach rezerwacja zostanie automatycznie wygaśnie.

Uwaga! Pamiętaj, że posiadając konto anonimowe nie będziesz mógł zakupić biletu na wszystkie imprezy. 

 

7. Przegląd zarezerwowanych biletów i karnetów

Aby móc przeglądać listę dokonanych rezerwacji, musisz być zalogowany. Po zalogowaniu przejdź na stronę Moje bilety, na której wyświetlana jest lista zarezerwowanych oraz kupionych biletów i karnetów. Za pomocą przycisku Szczegóły możesz podejrzeć informacje dotyczące transakcji. 

Jeśli zapłaciłeś za bilet/karnet za pomocą serwisu Przelewy24, w wierszu widoczna będzie ikona , z kolei gdy zarezerwowałeś, lecz nie dokonałeś przelewu, wyświetlona zostanie ikona . Trzeci rodzaj ikony -  - informuje o oczekiwaniu na potwierdzenie płatności. 

 Jeżeli impreza się odbyła, a zaistnieje konieczność podglądu szczegółów, wystarczy, że skorzystasz z opcji Pokaż starsze. 

 

8. Jak odebrać karnet?

Karnet należy odebrać w kasie stadionowej. Przy odbiorze należy okazać dokument tożsamości. O godzinach otwarcia punktu, za pośrednictwem swych stron, będzie na bieżąco informaować KŻ Orzeł Łódź.

 

9. Gdzie znajdę bilet do samodzielnego wydruku?

Wydruk biletów dotyczy wyłącznie tylko tych, które zostały już opłacone. Ich wykaz znajduje się na stronie Moje biletyNaciśnięcie ikony drukarki przy danym zakupie wyświetli bilet, który można bezpośrednio wydrukować lub pobrać w postaci pliku PDF.